Vau!  Nuutu ja pojat on laittannu mulle tällasen hianon prenikan

Kiitos ihan mahottoman paljon!  Mä oon jälleen kerran otettu!  Tätä pitäis jakaa sitt muillekin, mutta tapani mukaan, herrasmiäs kun oon, mä en jaa yksittäin kellekään, vaan kaikki mun ihanat kamut saa ottaa tän, te ootte kaikki kans ansainneet sen.

Mulla alko nyt muuten loma!  Äiti kyl väittää tavalliseen tapaansa, ett mull on muka aina loma.  Emmä tajuu.  Mullahan on kaameesti kaikkee touhuu koko ajan.  Pitää miettii, ett mitä seuraavaks söis, missä nukkuis, tuleeko hiiruloita, pesiskö vai meniskö sittenkin nukkumaan, mihin menis seuraavaks, terassituolille vai ruohikkoon, sänkyyn vai sohvalle.  Ja vaiks mitä kaikkee muuta!  Nii että kyl mulla hommia on.  Itse asiassa mä en oikeen tiedäkään, ett onks mulla lomaa olleskaan.  Sillä eihän noi edellä mainitut jutut mihkään poistu.  Nii että äitillä ja isillä se loma vaan taitaa ollakin.  Mutta se hyvä puoli siin on kun niill on loma, ett mä ainaski pääsen paljo enempi ulos.  Ja tavallaanhan se sitt on lomaa mullekin kun ei tartte stressata siit ulosmenosta.  Jep, olkoon siis loma mullakin.

Mä laitan tähän tämmösen kuvan, mistä äiti sano, ettei ois ikinä uskonu sen tapahtuvan.  Nimittäin, että me Leevin kans syödään yhtaikaa samasta kupista.  Hih.
(Leevi muuten lähti ekana veke, joten mä sain syödä sitt loppujen lopuks kuiteski yksin :)

1721659.jpg