Nyt mä taas sain prenikan!  Mun tosi vanha kamu Vincent on laittannu tulee mulle tällasen (siis ei Vincent oo vanha, me vaan ollaan vanhoja kamuja, hihii)

1744317.jpg

Hih, aikas makee teksti vai mitä?  Kova kollihan mä tiätty oon.  Tästä sitten taas kaikki mun kollikamut saa ottaa itelleen, kun mä en jaa erikseen.  Kiitos Vincentille!

Mull oli eilen kaameesti hommia vaiks lomalla oonki.  Mun piti vahtii niinku työnjohtajana, kun isi ajo nurmikkoo.  Mä en kyl ymmärrä miks sitä nurmikkoo tarttee ajaa, siit koneest kun lähtee niin kamala ääni.  Mä jouduin siis työnjohtajahommissa olemaan Leevin puolella.  Mä siit meiän kulkuluukusta seurasin, ett työ etenee niinku kuuluu :)  Muutenki mä jouduin melkeen koko päivän olee hommissa, kun äiti ja isi touhus tuoll pihalla, ne leikkaili aitoja ja teki vaiks mitä.  Melkeen meinas meikäläiselle hiki tulla. Oli niin kuuma päiväki.  Toivottavasti tänään saa taas lomailla rauhassa.

täss me Leevin kans ollaan illalla terassilla kovan työpäivän jälkeen
1747250.jpg