Se on nyt silleen, etten mä taho millään keretä kirjottaa tänne, kun on tää kesä tullu.  Mulla on Leevin kaa nää reviirihommat ja sitten mun tarttee pikkasen pitää huolta tosta Zecostakin tossa naapurissa.  Joo, se aina välillä haukahtaa mulle ja tulee jutskaa tohon aidan viereen mun ja Leevin kans.  Tiätty se tarvii kaikkii ohjeita ja kyselee meiltä, ett miten niinku toimitaan.  Ja mähän olen herrasmiäs, kyllä mä avitan kaverii.  Eikä meill silleen oo kieliongelmiikaan, mehän ollaan fiksuja kissoja.  Ja tuntuu toi Zecokin tajuuvan meitä, joten ei sekään ihan turha koiruli oo :)

Nii että jos musta ei nyt pahemmin kuulu, mä oon viettämässä kesää.  Toki, jos mulle jotain erityisen jänskää tapahtuu, pakko mun on saada koneaikaa ja tulla kertoo siitä.  Ja ehkä mä joskus aina pääsen pikkasen poikkee muitten blogeissa kommentoimassa.
Mä toivotan kaikille teille mun ihanille kamuille oikein oikein

Ihanaa kesää!

102699.jpg

1625041.jpg