Kuulkaas, kyllä mulle on sattunnu ja tapahtunnu tän viikon aikana!  Mä oon ensinnäki ollu hirveesti ulkona.  Ja Leevi on kans ollu.  Me juostaan edes takas meiän pihoilla ja toi luukku on ollu koko ajan auki, yötkin!  Tosin nyt äiti on ruvennu laittaa sitä illalla kiinni, kun se alko jotain vikisemään, kun ei meinannu saada mua yöks kotiin, kun mä menin Leevin pihalle karkuun :)  Kun äiti ei päässy sielt mua hakee, hahhaa!  Ja mua on ihan turha yrittää enää millään suikalelihapussukalla houkutella, en mee halpaan.  Viimeks isi keksi sen, että se laittaa hiirulon narun jatkoks ja veteli sitt sitä tääll meiän pihalla.  No, tietty minä, mestarisaalistaja ja paistimaisteri, heti juoksin omalle pihalle, kun aattelin, että joko vihdoinki hiirulo rapistelee mun pihalla.  Höh, se oliki se leikkihiiri!  En siis mee enää siihenkään halpaan.  Mutt nyt se luukku sit laitetaan illalla kiinni, kun Leevi menee kotiin.  Pah.

No sitte!  Tuoll toisella puolellahan naapurilla on se koiruli.  Sitt sinne tuli vieraita ja niill oli kaks koirulii lisää!  Siis kolme koirulii puhu sitä epämääräistä kieltään meille, kun me kateltiin Leevin kans niitä.  Oikeen kuorossa huutelivat.  Leevi sähisi niille ihan siin aidan vieressä, mutt ne vaan huuteli takas.  Mua ei niin silleen kiinnostannu ne, mutt Leevi oli kovana koko ajan ja yritti selittää niille, ettei tartte sille alkaa :)

täss mä lähen kyttäämästä niit koiruleita
1513564.jpg

mutt Leevi jatko tuijottamista
1513567.jpg

siis kattokaa mikä kasa koiruleita!  Toi oikeenpuolimmainen on se, joka oikeesti asuu tuolla
1513569.jpg

mun mielest tää kuva noista on paljo parempi, täss näkyy aita meidän välissä :)  sopii niinku pysytellä vaan sillä puolella
1518928.jpg

Äitin mielestä noi oli niin komeita ja upeita ja ties mitä se selitti niille ihmisille, höh.  Meinasin sanoo äitille, ett kamoon, tällä pihalla on komeita ja upeita poikia, älä ala huutelee vieraisiin pihoihin.

No sitt eilen äiti toi mulle suikista ulos ja mä söin sitä toss terassipöydällä.  Äiti huomas, ett Leevi oli joteski ihmenäkönen tuoll pihan perällä ja selkishän se syy sitte.  Unski oli taas karannu ja tietty se änkee ittensä meillepäin.  Mä en huamannu mitään, mä vaan söin suikista.  Mutt Leevi kävi kuumana!  Se murisi ja sähisi Unskille.

1518929.jpg

Äiti kävi hakee Leevin veke ja kun äiti nosti sen syliin se vaan sähisi ja murisi.  Ja äiti kehu, että se on kans hyvä poika kun pitää reviiristä huolta.  No hei!  Kai mäkin oisin menny Unskille jotain sanoo, jos oisin huomannu, mutku mä söin suikista.

Sitte ku Unski jo alko taapertaa kotiinpäin mä vasta hiffasin ja jäin tuijottaa sen menoo
1518931.jpg

Että semmosta kaikkee täällä.  Ja nyt on taas viikonloppu, Leeviki on paljo ulkona mun kaa.  Lämmintä on ollu, voiku oiski vaan koko ajan!

Kivaa viikonloppua kaikille!