Nyt ei sitt ollukkaa yhtään tylsä viikonloppu.  Lauantaina oli hiano päivä ja mä olin melkestäs koko ajan ulkona.  Sitt mä kävin huutaa Leevii ja ei sitä vaan näkyny.  Mutt kerran sitt Leevin mami tuli ulos ja äiti kuuli sen ja meni kysyy, ett saaks Leevi tulla leikkii.  Ilomielin, oli vastaus :)  Leevi oli tiätty hermona, kun se kuuli kun mä huusin sitä ja kun se ei kummiskaan päässy mun luo, niin se alko tiputtelee kaikkii tavaroita sen kotona :)

Ja vitsit kun me pojat juostiin!  Ainaski aluks.  Oli tosi kivaa.  Mutt onneks Leeviki on jo niin iso poika, ettei se koko ajan roiku mussa ja pure mua, sitt kun me olitiin saatu suurimmat hepulit juostuu, me vaan hengailtiin ja bongailtiin paisteja.  Ja syötiin suikista.  Leevi oli aika kauan meillä ja just kun me päästiin hyvään uneen saunassa, niin sitt Leevin mami soitti, ett tuleekse poika jo kotiin.  Äiti joutu hakee Leevin saunasta ja se oli vähä höhlänä, ett mitä nyt.  Sitt kun se hiffas, että äiti vie sitä takapihalle ja se näki sen oman mamin, se meinas lähtee äitin sylistä karkuun.  Mutt äiti piti sitä kovasti kiinni, niin ei se päässy.  Munki oli pakko herätä ja lähtee kattoo, ett mihin mun pikkuveikkaa viedään.  Sitt mä vaan kattelin aidan vieressä kun Leevi meni sisälle.

Mutt ehkä se tästä, jospa ens viikonloppunaki Leevi tulis, se ois kyl aika kivaa.  Äiti yritti ottaa meist kuvii, mutt eihän se pysyny meidän perässä, se on sen verran hidas.

täss me ollaan just juostu kaameesti ja sitt leikittiin puskien takana piilosta
1465433.jpg

sitt Leevi kattelee ett miss mä oon
1465434.jpg

ja mä kattelen missä se on
1465437.jpg

sitt me vaan hengailtiin
1465445.jpg

ja tarjosin mä Leeville naksujaki (tai se otti)
1465447.jpg

Ja vitsit, mä joutusin laittaa ton kirjaintarkistuksen tohon kommenttilootaan, kun mulle on tullu jo yli 100 roskaposkaviestii.  Enkä mä enää jaksannu poistella niitä, nii ett nyt se tarkistus on ainaski vähä aikaa.  Mä en kyl yhtään ite tykkää siitä, mutt pakko mikä pakko, höh.

Kivaa viikkoa kaikille!