Mä vähä höynäytin äitii tossa keskiviikkona.  Se päästi mut ulos ja oli aivan ihana päivä!  Aurinko paistoi ja oli kiva olla rappusilla.  Sitt äiti avas oven ja halus mut sisälle, kun se oli menossa lääkäriin, kun sillä on polvi pipi.  No mä vastasin ihan selkeesti, etten tuu.  Äiti hoputti, että pian nyt, äitin täytyy just lähtee.  Mä vastasin vielä selkeemmin etten tuu.  Sitt äiti alko hiljaa laittaa sen tossuja jalkaan, ett se tulee siit rappusilta mua hakee.  Hahhaa, luulikse, etten mä muka tajuu!  Mä tiesin, että äiti ei pääse sen kipeen polvensa kans pihalle, joten juoksin äkkiä pöydän alle.  Äiti oli ihan hermona ja mä hihittelin vaan.
Siitä mä en sitt viitti kertoo sen enempää, kun äiti höynäytti mua ja haki semmosen tyhjän pussin, missä mulla on aina suikista ja rapisteli sitä.  Tietty mä juoksin sisään ja pam!, ovi meni kiinni, enkä mä mitään suikist saanu, äiti vaan lähti sinne lekuriinsa.  Hmph.

Ja nyt taas äiti nauraa mulle!  Emmä taas tajuu.  Se nauraa, kun ulkona on nyt aika paljo lunta ja mä kyll haluun koko ajan ulos, mutt sitt mä melkeen heti haluun sisään, enkä mä ees viihdy toss rappusilla istumassa kun siinä on niin paljo lunta.  Mä änkeen itteni ihan oveen kiinni niin, ettei äiti ees nää mua kun se kattoo ikkunasta.  Sitt kun se avaa oven, mä oonki heti siinä ja sitt sitä naurattaa, ett onks tassuissa kylmä.  Mitä ihmeen nauramista muuten siinä on?  Menis itte paljain jaloin tonne, höh.

Ja sitte ne nauraa yhdessä isin kanssa mulle.  Kun mulla on semmonen tapa, että mä yhtäkkii haluun mennä isin vattan päälle tassuttelee.  Isi näkee jo mun ilmeestä, ett nyt mä tuun ja se äkkiä menee selälleen sohvalle.  Kuulemma mun takatassut on aina silloin ihan hassusti siin isin vattalla ja siks ne nauraa.  Eiks ookki kummallista.

onks nää nyt niin kummallisesti, täh?
1353557.jpg

Saan kai mä pitää tassujani miten mä haluun.  Tässä on vielä pieni video tosta tassuttelusta.  Siin on vaan aika huono kuva, kun olkkarissa oli niin vähän valoo.  Mutt tolleen mä siis usein teen.

Mahtavaa viikonloppua kaikille kamuille!