Haasteen aiheena on huti.  Mä niinku ensteks ihmettelin, ett mikä ihmeen huti.  Eihän mulle ikinä satu mitään huteja, kun kerta mä oon niin hyvä, ett mä osaan tehä kaikkee ihan tost noin vaan.  Mutt sitt äiti sano, ett vaiks semmosii huteja kun äitille ja isille sattuu, kun ne ottaa must kuveja.  No joo, kyll mä sen sitt ymmärrän.  Niille nimittäin sattuu huteja vähän välii.  Ja vähä kaikiss asioissa.

tässä äiti yritti ottaa musta jotain nättii naamakuvaa, mua ei hotsittanu kattoo kameraan sillon kun se salama taas välähti, joten huti tuli
1388161.jpg

tässä sama juttu, äiti yritti jotain kaunista kesäillan hämyistä naamakuvaa musta kun katon suoraan kameraan, ei hotsittanu, hutin paikka
1388162.jpg

tässä mä istuin joteski ihanasti terassilla ja äiti päätti ottaa kuvan, mutt en mä sitt enää viittiny siin istuu
1388164.jpg

tässä on kyl isi asialla, sen piti ottaa kuva musta ja yhestä mun hiirulosaaliista, mutt aikamoinen huti, kun ei näy kun äitin varpaat ja mun tassut ja ihan vähä hiirulon häntää
1388152.jpg