Tänään on ollu hiano päivä.  Äiti tuli aikasemmin kotiin, mä sain heti suikalelihaa ja sitt mä pääsin heti ulos.  Ja äiti jätti oven auki pitkäst aikaa, kun kerta aurinko paisto niin kirkkaasti.  Ja mä sain sitt pitkäst aikaa juosta eestaas, sisään ja ulos, ihan millon mua huvitti!  Vitsit se oli kivaa, mä vetelin innoissani spurtteja ja hypin aidoilla ja lennätin jopa leluhiirtä!  Ainoo huono puoli oli, ett äiti marmatti taas jostain kurajutuista, jotka tuli mun tassuissa sisälle.  Mutt ei se mun tahtia haitannu!  Eiks se ookki pääasia, ett täss huushollissa mulla on kivaa, palvelijat vaan palvelee.  Voi kun tulis pian kesä!

Äiti yritti yhess vaiheessa ottaa must kuvia, mutt eihän se pysyny mun perässä olleskaan :)

tässä mä olin ensteks toss vasemmalla aidalla, josta mä hyppäsin pöydälle
1315091.jpg

ja siit kovaa vauhtii seuraavan aidan päälle
1315094.jpg

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!