Poju ja Tiikeri olivat tämän blogin 55555:t kävijät. 

MUTTA!  Poju ja Tiikeri haluaa luovuttaa voittonsa jolle kulle muulle, eli kuka oli seuraavaksi lähimpänä tota lukuu?  Oliko se Hans Peter?  Muistatko?  Ilmottaudu! :) Lähetän voittopaketin, kunhan saan tietää kelle.

Huh, mikä uusvuos!  Meillä paukku kolme päivää ja vieläki paukkuu!  Mä en enää meekään tonne sohvan taa, vaan nykysin mä asustan paukkupäivinä saunassa.  Siell mä oon nyt sitt ollu.  Mutt ei voi valittaa palvelussa.  Mulle on tuotu sinne naksuja ja suikalelihaa ja maksamakkaraa.  Vessalaatikkoki on vieressä ja vesikuppi.  Siin mielessä ihan hyvin kaikki.  Paitsi, ett äiti ja isi oli kamalan huolissaan musta.  Ne yritti aina saada mut olkkariin, mutt jos ne kävi hakemassa, mä viiden minuutin päästä menin taas saunaan.  Isi sitt sano, ett älä poika luule, ett tää palvelu pelaa ympäri vuoden.  Jaa miksei?  Höh, ihan höhlä toi isi, ei muka palvelis mua!  Mun tarttee opettaa sitä vissiin taas vähä lisää.

Mutt nyt voi jo käydä ulkonaki.  Ainaski piipahtamassa.  Kun siellä vieläkin paukkuu silloin tällöin, nii sitt on kyl taas tultava sisälle.