You Make My Day

“Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times.”        

 

Tää kolli on nyt ihan otettu!  Siis ihan!  Jimi poppoineen oli muistanut mua tällasella hianolla tunnustuksella!  Ja nyt mun tarttis laittaa tää kymmenelle hyvälle kamulle.  Sovitaanks niin, että kaikki, joiden linkki on tossa oikeanpuoleisessa laatikossa, saa ottaa tän multa ihan suorilta blogiinsa.  Kattokaas kun mulla on hyviä kamuja niin paljon ja mulle ei riitä, että mä lähettäisin tän vaan kymmenelle.  Mä en haluu unohtaa ketään, jotka mun kanssa jutskailee täällä ja antaa mulle paljon iloa!  Joten älkää arkailko, viekää blogiinne, tämä on juuri Sinulle minulta!

 

Nii ja sitte!  Eilen se Leevi sitt tuli kylään.  Äiti ensteks oli ikkunasta nähny Leevin, kun se oli ulkona ja Leevi oli kans nähny mun äitin ikkunassa ja se oli heti tullu ihan hermostuneeks ja katto vaan äitii ja käveli ees taas, ihan ku ett no koska sä tuut hakee mut :).  Sitt äiti soitti Leevin mamille ja kysy, ett saaks Leevi tulla.  Sen mami oli just aatellu samaa, joten niin äiti sitt otti Leevin tost aidan yli meille.  Vähänks se oli intona.  Me taas spurtattiin ja se roikku mussa ja puri mua ja sitt mua alko ärsyttää :)  Mutt oltiin me ihan frendejä.  Oli pitkäst aikaa kivaa juosta ympäri pihaa pikkuveikan kaa.  Sitt Leevi oli viel ihan ROCK :D.  Se oli saanu lahjaks semmosen kolmioliinan, joka sill oli kaulassa :D  Vähänks mä katoin sitä hölmönä, ett mikä toi on.

Äiti oli ihan että voi hellanlettas tota Leevii.  No kun se pääs meille, se kiehnäs ja kahnutti kaikki paikat.  Se kelli lattialla selällään ja merkkas ihan kaikki.  Äitin mielestä se oli niin söötti ja äitii harmitti, että oli ollu niin pitkä aika kun se viimeks oli ollu meillä.  No mitäs ei oo hakenu sitä useemmin!  Äiti yritti ottaa meist kuvii, mutt eihän me ikinä melkeen mahduttu samaan kuvaan, kun aina jompi kumpi meistä juosta viipotti jo siin vaiheessa kun äiti räpsäs sill koneella :) 

Yks kuvasarja Leevistä, kun se pitkäst aikaa näki mun leluhyllyn ja oli tietty ihan intona :)

1206454.jpg

1206462.jpg

1206455.jpg

1206459.jpg

1206484.jpg

1206461.jpg

Yhess kuvassa me ollaan yhtaikaa :)
1206466.jpg

Täss me oltiin yhessä pöydän päällä, mutt just kun äiti tuli ja otti kuvaa, niin Leevi hyppäs tieteskin sen luo ja Leevist ei näy kun toss alhareunassa keskellä vaan hännänpää :)
1206469.jpg

Ihan kiva lauantaipäivä mulla taas pitkäst aikaa!