Kummipoikani

 

 

Maksim Gordi !!

 

 

 

 

1119372.jpg

Eiks ookki upee poika!  Kyllä tässä vanhan kollin sydän läpättää ylpeydestä, kun saa tollasen komeuden kummipojakseen.  Nyt se on jo muuttanu sen oikeeseen omaan kotiin ja sen mami on ottanu siit kuvia, joten mä saan kans laittaa kuvaa siitä tänne mun blogiin.  Se on tutustunu sen likkakamuun, joka jo asuu siel kotona.  Kaipa kaikki menee hyvin, koska tieteski MUN kummipoika on fiksu ja vilmaattinen.  Niist tulee viel bestiksii.  Ja mä neuvon täältä aina, kun Maksimille tulee jotain ongelmii.  Ja vaiks ei tulis ongelmiikaan, mä neuvon silti :)  Nytkin se on jo heti oppinu, että palvelijat on tosiaanki meitä kissoja varten.  Se pyytää koko ajan parvekkeelle ja sitt se haluuki sisään ja sitt se haluuki taas ulos ja palvelija juoksee ja availee ja sulkee ovee :D  Ihan niinku mun äiti ja isi tekee.  Hyvä Maksim!  Noin sitä pitää.
Jatkossaki sitt tuun aina välillä kertoilee, mitä Maksimille kuuluu. Siihen asti voitte ihailla tätä kuvaa :)