Mä oon nyt vähä niinku lapsenlikkana.  Kun ton Leevin mami lähti risteilee, niin mä hoidan sen aikaa mun pikkuveikkaa.  Äiti haki tänä aamuna Leevin meille, ettei sen tartte olla yksin kotona.  Ollaan tossa vedetty rundii ja välillä väsähdettyki ja sitt taas vedetty rundii.  Semmosta normaalia, kylhän te tiedätte.  Välillä mä meinaan hermostuu pikkuveikkaan, mutt en mä sitt kuiteskaan viitti paljoo.  Ja onhan tuoll pihalla läänii juosta ja leikkii rosvoo ja pollarii :).  Välillä mä oon pollari ja Leevi juoksee mua karkuun ja sitt välillä toisinpäin.  Ikävä ilma vaan tuoll ulkona, ei jaksa koko ajan siell märässä olla ja sitt me tullaan sisälle leikkii ja äiti sanoo, ett pojat, älkääs riehuko niin kamalasti.  Mutt ollaan me saatu jo suikalelihaaki, nam.  Leeviki tykkäs kovasti.

Iltapäivällä Leevi menee sitt omaan kotiinsa, siihen asti me veljekset pidetään yhtä.

Kivaa viikonloppua kaikille kamuille!

1114053.jpg