Hih.  Mä päätin nyt äsken yhen jutskan.  Monessa blogissa on ollu semmosii arvontoja, kun on joku tasaluku kävijöitä ollu.  Ja sitt ne on saanu jotain pientä kivaa.  Mä en oo semmosta koskaan aatellu tehä, mutt nyt on niin kiva luku tossa kävijämäärässä tulossa, ett mä aattelin kans.  Eli se, joka on kävijä numero

55555

saa jonkuu kivan jutun multa.  Tai jos ei nyt ihan kohilleen osu, niin joku luku heti ton 55555 jälkeen.  Mutt mulla on ehto.  Voittajan pitää olla tiäteskin kissa/kissat, joilla on ihan oma blogi.  Äiti jotain selittää, että kaikkien pitää saada osallistuu, mutt aatelkaas tätä!  Jos voittaja onkii joku koiruli!  Enhän mä nyt tiedä, mitä niille pitäis palkinnoks hommata, nehän on väärärotusii.  Nii että kun kerta tää on mun blogi niin mä haluun tälleen :).  Laitatte sitten vaan kommenttilootaan sen luvun, kun osuu kohdalle.  Mä toivotan onnee kaikille mun kivoille kamuille ja mua jänskättää, kuka se voittaja sitt on!

Leeviki on jo tullut joulureissultaan.  Se ei ollu ollu moksiskaan junan eläinvaunussa, vaiks siell ei ollu sen lisäks ku koiruleita.  Se oli vaan kääntäny kylkee, kun ne väärärotuset oli tullu haistelee sitä sen boksissa.  Leevi on kokenu matkaaja.  Äiti sano, ett mua ei vois viedä mihkään junaan, mä huutaisin kuulemma niin kovaa, ett me lennettäs ulos.  Siis täh?  No, mennään sitt suoraan lentsikalla.  Emmä taas tajuu.

Nyt on vissiin taas viikonloppu, on vähä nää päivät sikesinsokesin, kun toi äitiki on lomalla ja joka päivä mun kans.  Oikeen kivaa viikonloppua kaikille kamuille!