Vähänks mä oon ylpee!  Musta tulee kohta kummisetä!  Joo-o.  Nyt mä oon jo isoveikka Leeville ja kohta kummisetä yhelle toiselle pojalle.  Mä en voi kertoo kuka se on, kun se on semmonen poika, jolla ei oo blogia, mutt ehkä mä joskus saan laittaa sen kuvan tänne mun blogiin, niin sitte te näätte kans sen.  Mä oon jo nähny, mutt sillä ei oo vielä ees virallisesti annettu nimeekään, kun se on vähä pieni vielä, eikä oo vielä menny sinne oikeeseen kotiin, missä se sitten tulee asumaan.  Mutt mä oon ihan täpinöissäni.  Mulle on suuri kunnia, ett mut on valittu tähän tärkeelliseen tehtävään.  Äiti kerto, ett kummisedän tehtäviin kuuluu opastaa ja auttaa ja neuvoo ja kertoo kaikkii juttuja aina kun kysytään.  Mullahan on tietoo vaikka kuinka paljon kun oon nähny tätä maailmaa jo niin kauan.  Vitsit mä oikeen ootan, ett mä pääsen opettaa sitä.

Sunnuntaina on taas mun isin päivä.  Tai kai se on muittenkin isien, mutt ainaski mun isin.  Mä en koskaan unohda isinpäivää, kun mä kerta tykkään mun isistä.  Tänä vuonna isi saaki kaks lahjaa multa!  Tai oikeestaan se on jo toisen saanu.  Mä sovin yhen isin asiakkaan kanssa, että se hoitaa sen lahjan mun isille.  Se hoiti sen hianosti, se oli ite tehny semmosen.  Mä voin sitt sunnuntaina näyttää mikä se oli.  Kiitti vaan Veskulle avusta :).  Isi tykkäs siitä.  Ja voin mä sitt sunnuntaina näyttää senkin lahjan, minkä mä käskin äitin hakee kaupasta.  Vaikk oiski käyny niin hyvin, että tällä kertaa oisin ite saanu mennä kauppaan, emmä ois kehdannu, kun mun karvat ei oo viel kasvanu.  Mä kun haluun näyttää maailmalla hyvännäköseltä.  Joten taas annoin äidille luvan käydä ostamassa.  Saas nähä mitä isi tänä vuonna tykkää lahjastaan.

Kiva kun taas on viikonloppu!  Kurjaa vaan, ett tuoll ulkona on ihan ältsin märkää.  Mun mieli tekis mennä ulos ja sitt kun äiti avaa oven, ei mun mieli teekään.  Vähän ajan päästä mun mieli taas tekee mennä ulos ja kun äiti avaa oven, ei mun teekään mieli.  Äiti taas höpöttää jotain hyppyyttämisestä ja juoksuttamisesta, emmätajuu.

Mutt kivaa viikonloppua kuiteski kaikille kamuille!