Nyt on kuulkaas niin, että aika moni on varmaan jääny ilman kalenteria.  Mulle oli postiin tullut takaisin monen lähetys, koska lähetys oli liian iso heidän sähköpostiinsa.  Minä vähän hätäilin ja poistin kaikki nämä postmasterin viestit tilaa viemästä, joten nyt mulla ei ole tarkkaa kuvaa, kuka on kalenterin saanut ja kuka ei.  Joten voisitteko ilmoittautua, lähetän sen sitten kahdessa osassa.  Varmaankin täytyy sitten ensin se eka satsi poistaa sieltä postista, ennen kuin pystyn toisen puol vuotta lähettämään.  Eli siitäkin täytyy mulle laittaa viesti.  Nyt pitäis mainostaa, että perustakaa wippiesiin postilaatikko, siinä on tilaa :D

Lähetin myöskin mielestäni kaikille uudet maaliskuun ja toukokuun sivut, koska olin ollut niissä huolimaton.  Korjasin Kisun synttäripäivän ja lisäsin Wallun synttärit.  Jos joku ei niitä saanut, ilmoittakaa sekin.  Ei oo kiva, jos on virheitä :)  Anteeksi Kisu ja Wallu, mun tassut on joteski näppäilly väärin ja jättänyt näppäilemättä :D

EDIT// Olen totaalisesti mennyt sekaisin siitä, mitä olen kenellekin lähettänyt :D.  G-mailissa ei todellakaan tila riitä, joka kerta kun yritän lähettää koko kalenteria gmailiin, tulee postmasterin vastaus: message size 30523637 exceeds size limit 28311552 of server g-mail. 

Nyt olen tunnin lähetellyt postia ja luulen saaneeni parissa erässä lähtemään Hössölle, Misselle ja Tyynelle, Mustalle, Kuningattarille ja Marittalle.  Homelon postista tuli vika puol vuotta taas takaisin (editedit/nyt ilmeisesti sain lähetettyä, kun pistin 3 kk satseilla). Uoleville ja Kaleville olen lähettänyt kolme ekaa kuukautta editedit/nyt olen lähettänyt kaikki).  Onko Taavi ja tytöt saanut mitään?

Laittakaa tämän postauksen kommentteihin mitä kuukausia kaipaatte ja laittakaa tekstiin myös sähköpostiosoitteenne tai laittakaa viesti mun postiin, en yksinkertaisesti ehdi hakemaan osoitteita vanhoista viesteistä tai blogeista.  Mullakin kun on postissa aika paljon viestejä, joutuisin kelailemaan siellä pitkät ajat, että löydän oikean osoitteen.  Kiitti!