Äiti sano, ett se on saanu pojan takas.  Emmätajuu, en mä missään poissa oo ollu.  Mutt on mulla jo ihan hyvä olo.  Juoksen äitii vastaan kun se tulee töistä ja hyppään tiskipöydälle pyytää lihaa.  Ja ruoka maistuu.  Kyteksin noit lentävii paistejaki, kun ne koko ajan pörrää tossa pihalla.  Eli kaikki hyvin muuten, paitsi että mun tarttee pitää nuttuu päällä.  Enkä sais nuolla tota mun haavaa.  Nuolen kummiski salaa :)  Joka päivä äiti ottaa nutun pois vähäks aikaa.  Silloin on kivaa!  Sitt mä alan ihan kaameella voimalla nuolee niistä kohtii, mihin en oo päässy, kun se rätti on päällä.  Ja samalla ohimennen nuolen haavaaki.  Se on kuiteski aika vaikeeta, kun äiti vahtii koko ajan.

Hih, eilen äiti taas otti nutun pois ja istu mun vierellä.  Sitt mä aloin nukkuu toss sohvalla.  Äiti lähti keittiöön ja katteli aina välillä, ett nukunko mä vielä.  Sitt se joteski unohti viideks minuutiks kattoo ja kun se seuraavan kerran näki mut, mä intona nuolin haavaa.  Äiti tuli kauheeta vauhtii mun luo ja sano, etten mä saa tehdä tollasta.  Ja heti sitt mulle laitettiin nuttu taas päälle.  Yöks.

Huomenna on kyl kurjaa.  Mä joudun taas menee siihen peltilootaan, kun mun tarttee mennä taas lekuriin.  Nyt otetaan noi langat veke tosta haavasta.  Että mua ahistaa!  Sattuukohan se?  No, kyl mä sen kestän ku miäs.  Saiskohan sitte olla ilman nuttuu?  Tuskin.  Huoh.

Tässä eilisestä pesusta yks pieni videonpätkä.  Äitillä oli säädöt ihan pielessä, joten kuva on aika huono, mutt kyl siitä näkyy se mun kaamee kalju kohta.  Ja videon lopussa mä yritin taas nuolla haavaa ja äiti ryysi mun luo ja sano ei ja unohti pistää kameran kiinni.  Niin että se loppu on vähän hassu :)

pesuhetki