Mä en nyt yhtään tykkää.  Mull on niin kummallinen olo toss olkapäässä.  Sitä kipristelee ja sitä kutittaa.  Ja jos äiti vähänki näkee, ett mä nuolen ja rapsutan, se tulee heti sanoo mulle, ettei saa.  Mutku tarttee!  Tänäänki se oli koko ajan mun viekussa ja sano ei.  Hih, mutt ei se aina kuiteskaan voinu olla ja ei aina nähny, nuolin ja rapsutin silti.  Mutt siltikään ei oo kivaa.  Voiku mun karvat ois jo kasvannu takas!  Tänään mä olin ulkona ja sitt vähä kävin tuolla pihan perällä ja mun toinen tassu luiskahti joteski silleen hassusti pois siit puvusta ja sitt mä en päässy kunnolla kävelee olleskaan!  Äiti näki ikkunasta ja tuli hakee mut ja taas vaihdettiin uutta pukuu päälle, kun se päällä ollut oli ihan kuranen.  Ja heti taas nuolin sen märäks.  Ja vähän ajan päästä taas vaihdettiin, huoh.  Ja kaikenmaailman lääkkeitä mä joudun koko ajan syömään.  YÖK!  Kipulääkettä ja antibioottia ja sitt viel astmalääkettä!  Voi että tätä herrasmiäskollii nyt koetellaan!  Mun tarttee laittaa parit kuvat, että kamut näkee, kuinka kurjaa mulla on :(

täss mä silloin lauantaina vonkasin ruokaa leikkauksen jälkeen ja ei palvelu meinannu millään pelata ja mun mielestä toi Black Horse-mallisto ei pue mua olleskaan
948803.jpg

naksupurkit pysy veke, vaikka kuinka venasin ja venasin
948804.jpg

no mä menin sitt Hipsuhiirulomatolle nukkuu
948805.jpg

tän näkönen mä oon ilman tota pukuu, eiks ookki kaamee
948810.jpg