Kivaa taas kun on viikonloppu.  Ei se muuten mua silleen hetkauta, mutt sitt pääsee aamusta ulos ja se on mulle kaikkeist tärkeintä.  Siellä sentäs joteski on ilmaa, on ollu pikkasen tuskasta nukkuu kun on sisällä ollu niin kuuma.

Tossa viikolla oli yks aika kiva jutska.  Yks lintu ihan välttämättä halus olla tääll mun pihalla, vaiks yleensä ne jostain syystä karttaa tätä paikkaa.  No Leevi oli ihan intona.  Se juoksi sen perässä ja kun se paisti istahti tohon aitaoksistoon, Leevi meinas ihan väkisin kiipee hakee sen.   Tietty äiti tuli ja pilas senkin hommelin.  Äiti joutu loppujen lopuks ottaa Leevin sisälle ja laittaa oven kiinni, kun eihän Leevi mitään luovuttanu noin vaan.  Sitt Leevi unohti koko paistin, kun äiti leikki sen kans taas cat dancerilla.  Emmä vaan ois noin halpaan menny.

No sitte vähän ajan kuluttuu kun Leevi oli kotonaan käymässä, se lintu tuli taas ja istahti tohon keittiön ikkunalaudalle.  No joh!  Meikä oli jo niinku, ett käynpäs hakemassa ton, jotta Leevi näkee miten tää homma hoituu.  Äiti pahus taas näki tän ja juoksi kaameet vauhtii ulos ja hätyytti sen linnun veke.  Se lintu vaan katto äitii silleen surkeena, ett miks sä mua pois ajat.  Äiti yritti selittää sille, että voi pikkunen, tääll on kaks kissaa, mene nyt hyvä lapsi muualle. Pah, tuskin se siivekäs mitään tajus.  Mutt lähti se sitt kuiteski.  Aatteli tietty, ett tällä pihalla on kaameita ihmisiä.  Niinhän se on, mutt mukavii kissoja, voi tänne tulla! :)

Kaikille kissakamuille sitten mukavaa viikonloppua vaan.  Mä hengailen ton pikkubroidin kaa.

830554.jpg