Voi vitsin vitsin vitsit!  Meill oli Leevin kaa aika kiireinen lauantai.  Leevi oli meillä niinku virallisesti hoidossa, kun sen mami meni johkii koko päiväks.  Me tossa hengailtiin kaikess rauhassa ja äiti yhtäkkii kuuli kun mä aloin mouruu silleen oikeen kunnolla.  No tietty se heti kuuli mun äänestä, ett nyt on joku vieras kissa lähettyvillä ja aatteli heti Unskii.  No, olihan toss aidan toisella puolella tosiaanki kissa, mutt ei se ollu Unski vaan sen 'sisko' Kultsi!  Se istua tökötti vaan ja tuijotti mua ja mä huusin sille.  Mutt sitten tuli Leeviki kattoo, ett mikä mull on ja mä luulen, ett Kultsi meni joteski sekasin, se varmaan luuli näkevänsä kahtena, kun ei se ennen oo nähny Leevii tääll mun pihalla.  Se lähti aika pian sitt löntystelee kotiinpäin. 

Tässä pieni pätkä kun me vartioidaan mun pihaa.  Mutt toss mä en paljoo enää puhunu, jos ihan tarkkaan kuuntelee, kuulee pienen moouun :)

Mutt ei se sitt tähän loppunnu!  Kului muutama tunti ja äiti oli pihalla ja ihmetteli isille, ett miks Leevi kävelee ihan matalana.  Sitt selkis.  Tällä kertaa oliki Unski aidan toisella puolella.  Ja se alko jotain örisee meille.  Ja Leevi alko murisee sille!  Leevi kävi ihan kuumana.  Kävin kyl minäki.  Me veljekset mentiin rintamaan ja tuijotettiin se sitt lopulta himaansa. 

Täss on kuva Unskista kun se tuijottaa meitä
820322.jpg

Meni pikkasen aikaa ennen ku sitt taas rauhotuttiin omiin hommiimme.  Kyl Kultsi ja Unski nyt varmaan miettii, ett mitä on tapahtunu, kun vastassa onkii kaks komeeta kollia :D