Vitsit, mä vaan vedin aamulla unta palloon, vaiks mä kuulin kun äiti ja isi oli jo noussu ja touhus jotain.  Aattelin, että pötkötän tässä vähän aikaa vielä ja meen sitte ulos.  Sitt yhtäkkii kuuluki kun ulko-ovi pamahti kiinni ja tuli ihan hiljasta.  Mä aloin miettii, ett hetkinen, mitäs tää on.  No mä en ollu olleskaan muistannu, ett äitiki meni nyt töihin.  Mä jouduin palloilee siis koko päivän ihan itekseni tääll sisällä!  Vähäks mua otti päähän.  Kun äiti vihdoin ja viimein tuli töistä, mä en meinannu ees moikata sitä.  Höh, tätäks tää taas on, yksin jätetään kissaraasu päivisin.  Noh, ehkä se tietää sitä, että suikalelihan tulo jatkuu :). 

Eilen me vaan hengailtiin normaaliin tapaan Leevin kans.

Täss se on tulossa meille
741270.jpg

Sitt äiti röhnötti sängyssä ja katto jotain leffaa ja mä menin sen viekkuun mun vakkaripaikalle.  Leevii alko kans väsyttää ja se meni äitin polvitaipeisiin nukkuu.  Isi tuli ottaa meist kuvan ja mun oli pakko sutata äitin naama, muuten tää kuva ois ollu ihan pilalla :)
741268.jpg

Muuten me oltiin vaan ulkona, välillä vedettiin rallia ja välillä ei
741273.jpg

Nyt mä meen taas Leevin kaa ulos.  Ja taidanpa pistäytyä ite kans Leevillä.