En oo pahemmin tässä kirjotellu, kun mulle ei mitään ihmeellisempää oo tapahtunu.  Mä oon palloillu itekseni päivät ja illat hengaillu Leevin kaa.  Yks päivä mä sähisin sille.  No kun se oli mun ihossa kiinni koko ajan ja mä en just sillon jaksanu sen kans.  Se yritti saada mut painimaan, mutta mä ilmotin sille, että noup - ei käy.  Se kyl veti heti ittensä maihin.  Vähän myöhemmin äiti ihmetteli, ett miss me oikeen ollaan kun ei kuulu ei näy.  Se tietty alko hakee meitä.  No, me nukuttiin isin sängyssä molemmat.  Äiti sano, ett nyt ollaan taas kavereita vai.  Me oltiin aika lähekkäin ja sitäki äiti ihmetteli.  Se niin toivois, että viel joskus me nukuttais ihan kiinni toisissamme ja ett se sais sitt kuvan.  Noo, sitä se kyll saa odottaa, emmä nyt rupee halailee mun pikkuveikkaa.  Jotain rajaa hei.

Leevihän on hulluna siihen cat danceriin.  Äiti joutu piilottaa sen kaappiin, kun Leevi hyppäs koko ajan sille tasolle missä se oli.  No, nyt Leevi tietää, miss kaapissa se on.  Ja joka päivä äiti vähän aikaa leikkii sillä Leevin kanssa.  Leevi aina pyytää sitä silleen, että se rapsuttelee kaapin ovee.  Isi otti siitä hianon videon ja äiti on yrittäny saada sitä kopsattuu tänne, että se vois näyttää kamuillekin, mutta eihän se osaa.  Antais mun tehä, mutta kun ei, se luulee, etten mä muka osais.  Höh.  Kuiteski tässä pieni pätkä sitä videoo, se ei tullu kokonaan. Kuvalaatukin meni ihan kummalliseks. Oikeesti Leevi jo sai tota ovee raotettuukin.  Kohta se varmaan saa sen kokonaan auki ja sitte se repii sen dancerin sieltä ulos.  Mua ei vieläkään vois vähempää kiinnostaa.

Leevi

Kivaa viikonloppua kaikille!