Niin siinä sitten kävi.  Leevi ei pysy enää omalla puolellaan olleskaan, vaan sekunniks ku silmä välttää se tulee mun luo.  Lauantaina Leevi tuli heti meille, kun se pääs ulos.  Sitten mun äiti ja Leevin mami päätti luovuttaa ja isi leikkas tohon verkkoon meille pienen luukun!  Eli kun luukku on auki, Leevi voi tulla ja mennä - ja mikä parasta - myös mä voin tulla ja mennä!  Hih, kun mä näin sen luukun, mä menin ensteks niinku kattoo, ett voiks tää olla totta.  Sitten mä hivuttauduin Leevin pihalle.  Siellä mä tutkailin kaikkii paikkoja ja päätin sitten mennä sisälle kans kattoo, ett mimmosii naksui Leevillä on.  Ihan hyviltä maistui.  Sitt mä hengailin Leevin luona kun se hengaili mun luona.  Meiän mamit nauro, ett kissat on vaihtunu, on ihan eri värinen nyt pihalla.  Ja välillä äiti sano, ett nyt sill ei oo kissaa enää olleskaan kun me molemmat oltiin Leevin luona.  Vastapainoks sitten sillä oli välillä kaks kissaa!

Ja Leevi tulee kans mun kotiin sisälle ja leikkii mun leluilla ja tutkii kaikkii paikkoja.  Mä tuun joskus perässä kattoo, ett mitä se oikeen touhuu.  Välillä mun tarttee vähä sähistä sille, kun se yrittää leikkii mun hännällä.  Mutt sen verran fiksu poika se on, ett tajuu mennä silloin takavasemmalle.  Ja se ei uskalla ohittaa mua kamalan läheltä.  Multa voi tulla pikkasen vasenta koukkuu :)  Toisaalta taas me välillä nuuskutellaan toisiamme ja löhötään pihalla aika lähekkäin.  Emmä ihan oo viel tottunu siihen, että mun kotona haisee Leevi, mutt emmä niin pahaksenikaan pane.  Tuoksuuhan Leevinki kotona mulle :D.  Ja kun se kerta tietää kuiteski, ett mä oon niinku vanhempi ja viisaampi ja sitt vähä niinku kingi.  Se tietää ettei mulle kannata alkaa :)

Tässä me löhötään lauantaina
635380.jpg

Mä olin pihalla ku Leevi kävi sisällä leikkimässä
635383.jpg

635384.jpg

Sitten kun Leevi otettiin kotiin, vähän ajan kuluttuu mä aattelin mennä moikkaa sitä ja katoin tyhmänä, kun luukku oliki kiinni
635382.jpg

Tänään mä oon yrittäny huutaa ja huutaa Leevii, mutt ei se vaan tuu ulos.  Sitt mä kävin äitillekin huutamassa, että se tulis avaamaan sen luukun, mutt se sano ettei käy nyt kun Leevikään ei oo ulkona.  Pah.  Voisinhan mä ihan hyvin käydä vähä tutkailemassa sen pihaa.  Ihme sääntöjä.