Eilen me alettiin isin kans rakentaa sitä terassii.  Eihän siinä kauan nokka tuhissu, kun me miähet ryhdyttiin hommiin.  Leevi oli kans vähä apuna.  Siitä tuli aika kiva.  Äiti sano, että se oli vislann... eiku visualisoinu sen jo silloin, kun se piirsi suunnitelman paperille.  Ja siitä tuli just semmonen, kun se oli tarkottanu.  Isille se oli jääny vähän hämärän peitoks, kun se ei aina ymmärrä äitin piirustuksia.  Mutt mä olin siin piirtämisessäki apuna, niin kyl isi sitt tajus kun mä selitin.

Tässä kuvia rakennusrojektista.  Meill oli Leevin kanssa aina välillä lakisääteiset tauot
671625.jpg

Ja välillä harrastettiin työmaajumppaa
671626.jpg

No sitte illemmalla kun se oli valmis, mä aloin tutkii sitä vähä tarkemmin, ett mimmonen oikeen tuli.  Vähä mä ihmettelin, ett mitä uusii aitoja tääll on
671627.jpg

Näit orvokkejakaan mä en oo ennen ylettänny haistelee
671628.jpg

Sitt mä mietin, ett mites täältä tullaan alas
671629.jpg

Tämmöseltä se terassi näyttää keittiön ikkunasta.  Toss pöydällä on Leevin mamin poimimat kukat uuden terassin kunniaksi
671631.jpg

Nyt voi taas nukkuu omalla tuolilla ihan rauhassa uusilla pehmusteilla
671630.jpg