Eipä mulle oo paljoo mitään tapahtunnu.  Oon tässä vaan lomaillu.  Eilen äitillä ja isillä oli äitin työkaveri kylässä ja ne istu tuoll mun terassilla iltamyöhään.  Ei siinä muuten mitään, mutta taas meinas jäädä suikalelihat saamatta.  Onneks isi tajus ja toi sen pussukan ulos ja sitt äitiki tajus antaa sitä mulle.  Oli ihan kiva syödä ulkona.

Tänään mä oon vaan löhöilly.  Tai oonhan mä tehny paljonki asioita.  Niinku mietiskelly tän maailman menoo

690940.jpg

Mutt äiti tulee aina sen kameransa kanssa häiritsemään mun tärkeitä aatoksia

690943.jpg

Sille on aina välillä näytettävä sellast naamaa, ett sekin tajuis antaa mun olla rauhassa.  Kun on niin paljon pohdittavaa.  Kuten miksei lentävii paisteja oo tarttunu enemmän tassuihin.  Ja miten mä saan uudestaan ton hiiruloitten kulkuaukon auki.  Se kun suljettiin tota terassii rakennettaessa.  Äiti visko siihen jotain kiviä ja laitto kukkasii päälle.  Höh.  Jotenkin mun on nää asiat selvitettävä.