No nyt se Leevi sit tuli!  Ja ihan ite.  Äiti ja isi oli kaikess rauhas sisällä kattomas telkkuu ja mä kaikess rauhass nukuin ulkona mun tuolilla kun yhtäkkii Leevin mami alko huutaa kaameesti mun äitii.  No ne pomppas isin kans sohvilta ylös ja juoksi pihalle ja Leevin mami sano, ett Leevi on nyt sitt teillä.  Hih.  Mä en ollu ees huomannu ku kerta nukuin ja äiti ja isikään ei ensteks nähny sitä.  Mutt se oliki suorilla juossu tonne marjapensaitten alle mun kytispaikkaan.  Siellä se oli piilossa ja haisteli mun jälkiä.  Hyvä poika, mähän oon opettanu sille miten paisteja väijytään, niin tietty se heti meni siihen parhaimpaan paikkaan :)

No sitte äiti haki sen ja johan mäki heräsin ja tajusin, ett mulla on vieraita.  Hyppäsin tuolilta ja niin me sitt vihdoinki oltiin nuuskuttamassa toisiamme ilman verkkoo välissä.  Isi pelkäs kaameesti, että mä näytän Leeville kuka tääll määrää, mutt äiti oli ihan rauhassa ja sano isille, että nou hätä, nää on jo kavereita.  Sitt me otettiinki parit rundit mun pihan ympäri, ensteks Leevi ekana ja mä perässä ja sitt toisinpäin :).  Mutt emmä jaksanu nii hirveesti juosta ja Leevi alko tutkii intona yksistään mun reviirii.  Äiti nauro sille ku se oli ku väkkärä.  Sitt isi haki sisältä mun etanan ja alko vetää sitä ja Leevi heti perässä.  Mua ei hotsittannu.  Mutt kyl mäkin vähä saalistin sitä, kun se naru tuotiin mun nenän alle.

Äiti sitt sano Leevin mamille, ett saaks Leevi olla vähä aikaa meill vielä kun se kerta nyt on tullu ja kaikki on ok.  Sitt Leevin mamiki rauhottu ja meni sisälle ja Leevi leikki mun luona.  Parit kerrat mä jouduin antaa sille vasenoikeevasenoikeevasenoikeeta kun se alko käymään mun iholle, mutt ei mul ollu ees kynsiä olleskaan.  Tiätty, kun Leevi kerta on mun pikkuveikka.  Ja äiti toi meille parit naksutkii ja me vedettii ne huiviin.
Sitt mua jo vähä alko ottaa päähän, ku äiti ja isi vaan koko ajan leikki Leevin kaa.  Mä menin itekseni kattelee muualle.  Mutt sitt äiti ja isi tuli mua silittelee ja sanoo, ett mä oon kuiteski niitten oma kultapoika.  Nooh, kylhän mä sen tiesin, mutt oli se kiva kuulla kuiteski.

Isi haki kameran kans, mutta siin oli joteski säädöt pielessä ja ei se saanu siinä hötäkässä niit kuntoon, joten kuvat ei oo kaameen hyvejä, mutt haluun mä teille vähä näyttää niitä.

Täss me ollaan mun pöydän alla
630613.jpg

630616.jpg

Täss me syödään niit naksuja
630617.jpg

Täss me leikitään sill narulla, huomatkaa mun rento ote :)
630618.jpg

630619.jpg

630620.jpg

Leevi jakso yksinäänki leikkii ja saalisti kaikki liikkuvat narut ja pallot :)
630623.jpg

Leevi marjapensaitten alla
630625.jpg

Isi toi yhen mun karvalelun Leeville ja se intona kuljetti ja retuutti sitä.  Mä vaan kattelin vierestä
630626.jpg

Täss mua alko ottaa pannuun se Leevileevileevi-lässytys
630622.jpg

Täss mä haistelen Leevin jälkii mun pihalla
630627.jpg

No sitte Leevi haluski jo mennä tutkii sisälle.  Äiti meni sen perässä ja ei päästäny sitä makkariin, kun kerta se on mun makkari ja vaan mä nukun siell äitin ja isin kaa.  Eikä se päästäny sitä saunaankaan, kun seki on niinku mun ikkari paikka.  Sitt äiti huus isille, ett se sanois Leevin mamille, ett se tulis etuoven kautta hakeemaan Leevin.  Niin se sitt tuliki.  Ja hah!  Saman tien kun Leevi oli omassa kotona, se juoksi ulos ja oli taas kiipeemässä puuta pitkin mun luo.  Leevin mamin oli pakko ottaa Leevi sisälle ja laittaa ovi kiinni :)

Että tämmöstä pientä perjantaivipinää :)  Oli ihan kiva ku Leevi kävi ja kyl se mun puolesta saa tulla ihan koska vaan uudestaan.

Aurinkoista viikonloppua kaikille kamuille!

EDIT

Äsken äiti istu täss koneella ja näki ett kissa tuli viereen ja alko juttelee niinku mulle ja sitt se vasta huomas, että se oliki Leevi!  Mä tulin sitt kans sisälle ja me oltiin ihan kamuja.  Äiti vaan naureskeli, että Leevi kun haluu tulla kylään niin se sitt tulee kans.

Kattokaa miten se retuuttaa mun Hipsuhiirulomattoo :)
630737.jpg