Oon tässä vietelly lomaa.  Tai äiti väittää, että mulla on aina loma.  Höh, mullahan on omast mielestä koko ajan töitä.  Lomallakin vielä.  Tarttee pitää kaikki paistit ojennuksessa esmerkiks.  Eilen mä sain yhden lentävän paistin ja just ku äiti oli tulossa ovesta ulos pihalle, mä olin viemässä sitä paistiini sisälle.  No enhän mä päässy.  Äiti länttäs oven kiinni ja haki sen kaameen suihkupullon ja tuli takas suihkuttelee mun naamaa.  No hitsi, se paisti pääs karkuun!  Mä en yhtään tykänny.  Äiti jotain höpisi taas jostain tuhmasta pojasta.  Emmä tiedä ketä se tarkotti, emmä nähny ketään muuta meidän pihalla silloin.  Mutt pikkasen otti päähän.

Sitt mä oon hengaillu Leevin kanssa. Alkuviikosta Leevin mami oli kolme päivää pipinä ja Leevi oliki sitt mun kaa ihan aamusta iltaan.  Se yrittää koko ajan saada mua painimaan ja vetämään ralleja.  Mutt emmä jaksa.  Joskus mä vähän näytän sille vauhtii ja se näyttää suunnan :D.

Maanantaina äiti ja isi rakentaa mulle uuden terassin!  Saas nähä, tuleeks siit semmonen ku mä oon käskeny.  Mutt jo nyt mä tykkään nukkuu noitten lautojen päällä, jotka on tuoll pihalla.  Ehkä siit tulee semmonen, että mäki hyväksyn.  Mä kerron sitten kun se on valmis.

Tässä muutamii kuvii tältä viikolta.

Mä olin sisällä ja Leevi hyppäs ulkona ikkunalaudalle.  Vähänks mä katoin sitä hoomoilasena :)
664143.jpg

Ja Leevi se jaksaa leikkii cat dancerilla
664145.jpg

Mutt osaa se ottaa rennostikin
664140.jpg