Mun äitillä alko nyt loma!  Se tarkottaa sitä, että mä pääsen ainaski melkestäs joka päivä jo heti aamusta ulos!  Touhutaan kesäjuttuja.  Ja sitt viikon päästä isilläki alkaa loma ja sitt vast kivaa onkii.  Kunhan ne ei taas keksi lähtee johonki.

Mutt nyt mulla alkaa kesäaika ihan tosissaan ja varmaankaan en kauheen useesti kerkee kirjottelee kuulumisia.  Tiätty jos jotain kaameen jänskää tapahtuu, pakkohan mun on siit kertoo. 

Nyt mun kesä on siin mielessä vähä erilainen kun on toi Leevi kaverina.  Kai me hengaillaan normaaliin tapaan sitt aina kun seki pääsee ulos.  Niinku vähän tälleen

644275.jpg

Ja kai mä käyn kans Leevin luona
644283.jpg

Ja kun toi Leevi niin ältsisti tykkää siit cat dancerista, varmaan mun isi leikittää sitä sen kans useammanki kerran
644272.jpg

644280.jpg

644273.jpg

Kytisleikit on kans kivoja aina välillä
644294.jpg

Oikein ihanaa kesää kaikille mun kamuille!  Nautitaan kesästä ja kärpäsistä ja lentäv... linnunlaulusta!