Elikäs Leevi leikki mun cat dancerilla!  Se meni ihan sekasin ku mun isi toi sen ulos.  Me oltiin toss pihalla koko perhe ja Leevi ja sen mami oli kans ja kun se Leevi on niin kova poika leikkii, niin isi haki mun etanan ja sitt sen dancerin ulos.  Ja vitsit ku Leevi juoksi niitten perässä.  Mä vaan coolisti katoin vierestä.  Tai äiti rupes väittää, ett mä oon muka mustis, kun ne hösötti Leevin kans.  Emmä mitään mustis oo, höh.  Leikkikää mun puolesta vaan...

Mutt täss on teillekin näytille, kun Leevi jahtaa cat danceria :)

581976.jpg

581977.jpg

581978.jpg

581979.jpg

No sitte äiti anto sen lelun kokonaan Leevin puolelle sen mamille ja sitte se poika vasta tanssi!  Isi vaan ei saanu oikeen hyvejä kuveja siitä, mutt tässä pari kuiteski
581986.jpg

581989.jpg

Vähänks mä katoin sitä hoomoilasena.  Aattelin sitte, että kun se kerta on mun lelu, niin voin mäki vähä näyttää, miten sitä jahdataan.  Mutt vaa vähä :)

581981.jpg

581984.jpg

Sitt mä jo sanoinki äitille, ett tää riitti nyt mulle, oiskos ne suikalelihat mahollisesti sulanu.  Onneks oli, mä menin syömään.