Nyt on tätä kollia kohdannut suurin kunnia tähän asti!  Mä saan olla Leksan bestmanina Pojun ja Wallun lisäks.  Kun toi Leksa nyt meni ja kosas tota Hössöö oikeen niinku virallisesti ja niitten häät on 10.6.  Mun täytyy tietty vanhimpana bestmanina laatia puhe morsiusparille ja juhlaväelle.  Se on aika vaativa tehtävä.  Ja hauska kans, sano äiti.  Se on kuullu monen bestmanin puheita ja sillon on saanu kuulemma nauraaki aika paljo.  Emmä ihan tajuu, eiks yleensä puheet oo kamalan pitkiä ja semmossii kuivia?  No, ei mulla tietty oo.  Ainaskaa pitkä :)  Sitäpaitsi nää on kissojen häät ja juhlat, siell ei oo mitään palvelijoilla tekemistä.  Mutt kyl mua jo vähä jänskättää.  Täytyy alkaa hioa sanamuotoja ja väliviivoja ja pilkkuja ja lauserakennetta ja verbien käyttöä suhteessa adjektiiveihin ja.....  oho, mä taisin vähä innostuu :)  Äiti väitti niin, se sano, etten mä ymmärrä verbeistä ja adjektiiveistä mitään.  Ymmärtääköhän se ite, höh.  No, onneks on viel kuukausi aikaa laatia se puhe.

Tällä viikolla me ollaan ton naapurin Leevin kaa leikitty piilosta aika paljo.  Tai siis yhä edelleen se leikkii ja mä seuraan vierestä.  Mutt on se ollu silti ihan kivaa.  Viikonloppuna meill on varmaan vähä muutaki tohinaa, jos aurinko paistaa.  Äiti sano isille, että täytyy mennä puutarhaliikkeeseen ostaa jotain.  Onkse liike niinku puutarhassa?  Onks siel kans lentävii paisteja ja hiiruloita?  Voisivat sitt ostaa niitäki.  Onneks äiti lupas ainaski käydä ostaa mulle Masteryn naksuja lisää, kun mä niin tykkään niistä.

Ja hitsi sentäs, taas oli tullu yks höhläviesti.  Ei näköjään kauaa auttanu toi spämmijuttu, plääh.

Mutt siitä huolimatta oikein leppoisaa ja mukavaa viikonloppua koko lokistanian kissaparvelle!