Kyl on sitt kiva kun toi aurinko paistaa.  Ja mä oon saanu tonne ulos jo mun tuolinpehmusteenki.  Siin on kiva köllötellä ja ottaa aurinkoo turkkiin.  Se on terveellistä.  Äiti ainaski väittää, ett mä saan siitä D-vitamiinia ja sitte mä nuolen sitä itteeni kun pesen mun karvoja.  Emmä kyl mitään vitamiineja nää, ihan mun omat karvat vaan.

Mutt viikonloppu on aina kiva, kun saa olla päivälläki ulkona.  Mä voin sitt Leevin kaa leikki vaiks piilosta taas.  Ainaski vähä aikaa.  Ja yrittää saalistella.  On vähä huonosti ollu tota saaliskamaa meikäläisellä.  Ainaskii niit isompii.  Jotain ampiaisii kyl tulee hätyyteltyy, mutt isommat siivekkäät joteski kiertää tän mun pihan.  Emmätajuu miks.

Mutta nyt tarttee mennä kattoo noita synttärisankareita Viivii ja Taavii, jos niill on jo bileet pystyssä ja pöytä katettuna.  Poju on tietty norkoillu siel jo koko päivän :D.

Kivaa viikonloppua kaikille!