Mulla onkii nyt tämmönen pohja.  Teki mieli välillä vähä saada vaihteluu, vaiks mä siitä entisestä pohjasta tykkäänki.  Toivottavasti tää näkyy kaikille hyvin.  Tää on Tuuliviirin orvokkipohja ja mä oon ite sitä sitt vähä muokkaillu niinku enempi mulle sopivaksi.  Nii kuvitelkaa!  Ihan itte muokkailin pikku tassuillani, hih.  Musta löytyy kaikennäkösii taitoja :)

Viikonloppu on sujunu aika rauhallisesti.  Ulkona oon tietty ollu paljo ja tänään pitäis laittaa toi äiti ja isi haravoimaan.  Nyt toi maa ei oo enää niin märkä.  Eli mun työnjohtajan taitoja kaivataan taas.

Leevin kans en oo viel jutskaillu, kaipa sen leikkaus on menny hyvin, mutt sitä ei oo viel ulkona näkyny.  Täytyy kysellä sitt siltä kun sen näkee, ett miltäs tuntuu.  Onko jotenki kevyempi olo :)

Mutta nyt taas piha kutsuu.  Mä meen vahtii reviiriä.  Eilen yks lentävä paisti melkeen osu mun tassuihin jo.  Mutt ei sitt kuiteskaan.  Katotaan miten tänään käy.