Meill on ollu vähä piiloleikkejä ton Leevin kans.  Tai enhän mä nyt tietenkään oo leikkiny, mut se on.  Se on kytiksellä tos aidan vieressä, miss on semmosii pitkii kuivia heinänkorsia.  Se menee ihan matalaks niitten taakse ja luulee, etten mä nää.  Sitt mä meen muka niinku hakee sitä ja sitt se hyökkää sielt mun kimppuun.  Paitsi ettei se voi oikeesti hyökätä, kun aita on välissä.  Mutt tassu mahtuu kuiteski.  Hih.

Äiti jotain toss vieressä selittää, ett kerro se kans kun eilen olit ite aidalla ja tuijotit puuaidan alta Leevin ovee ja huusit sitä ulos niin maan perusteellisesti, että koko tienoo raiku.  Jaa minäkö?  En myönnä.

Mä muuten oon saanu jo ekan vappupallon.  Yhen vaan.  Arvatkaa välitänkö siitä?  Just.
No maanantaina mä sitt saan enempi palloja ja mun vappuhuiskan.  Nii ettei Leksan tartte laittaa adressii pystyyn, äiti lupas jo :D

Tää eka pallo on tämmönen Ihahaa-systeemi.  Miten tollaki muka voi leikkii?  Jaa, mä oon kuulemma joskus vetäny tommosta samantyyppistä tost kepistä ympäriinsä.  No, en vetele enää.
545949.jpg

Mä lähen nyt taas tonne pihalle jutskaa Leevin kaa.  Siell on niin mukava ilmakin.

Oikein kivaa viikonloppua kaikille!