Eikä taida tänäänkään tulla mitään.  Siis Mignon-munan tilalle.  Ei niin mitään pääsiäislahjaa mulle, höh.  Äiti jotain höpisi, että mun leluhyllyllä on vaiks kuinka paljo kaikenmaailman muneja menneiltä pääsiäisiltä, sopii futailla niitä.  Jahas.  Kiitosta vaan.  En futaa.

Sitt äiti yritti olla jotenki mukamas kiva ja se kasvatti mulle kissojen ohraa.  Niinku mä nyt sitä järsisin.  Pihalla on ihan tarpeeks oikeeta ruohoo, kiitos vaan.  Se ohra on tämmöstä.  Yäk. 

497102.jpg

Ja äiti sano, ett nyt on pitkäperjantai.  Onkse joteski pitempi perjantai ku tavallisesti?  Niinku paljo enempi niit tunteja?  Emmätajuu.
Mä meinaan kuiteski mennä ulos ihan tavalliseen tapaan.  Vaikka pihalle onki tullu vähä lunta.  Ei se mua haittaa.  Ja ties vaikka äiti keksis jotain ihan oikeesti kivaa mulle.  Mä jään odottamaan sitä.

OIKEIN ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE KAMUILLE!                    

 

                                               Customize your blog