Tuolla muualla blogimaailmassa on tällanen valokuvatorstai-aihe.  Se on vähä niinku meiän kissablogeissa toi kissakuvahaaste.  No mä en oo ikinä tohon torstai-juttuun osallistunu, mutt nyt päätin osallistuu, kun Poju ja Tiikeriki kerta on.  Aiheena on sininen.  Mikä voiskaan olla kauniimpi aihe :)  Laitan tähän tämän pari joulua sitten otetun kuvan, kun oon siellä joulupukin tuomassa teltassa, ja äiti otti musta kuvan sen verkon läpi ja mä näyn tolleen niinku haamukuvana :)

438219.jpg

Onhan siinä sinistä :)

Kuulkaas kamut, se on taas viikonloppu.  Mulla ei oo koko viikkona ollu oikeen mitään raportoitavaa, siks mä en oo mitään raportoinukaan.  Äiti on taas ravannu ties missä ja meikäpoika se joutuu oottelemaan, milloin mahdollisesti suvaitaan saapua.  Yks päivä se toi mulle muka vaihtelun vuoks possun suikalelihaa.  Mähän oon sanonnu, etten mä tykkää siitä!  Miks ei selvä kissanpuhe mee niinku jakeluun.  Onneks mulla on muutama pussukka naudan suikalelihaa viel tuol pakkasessa.  Sopii sitt huomenna ottaa semmonen pussukka sulamaan.  Niikerta.

Viettäkääs kamut hauska viikonloppu!