Äiti osti mulle eilen uuden harjan.  Mull oli ennen semmonen, missä oli vaan niit harjaksii, mutt täss uudessa on sekä harjakset että toisell puolella semmoset piikit.  Ja voihan nenä, että se on kiva harja!  Äiti ku alko harjaa mua, mä rupesin kauheesti kehräämään, kun se teki niiiiiin hyvää!  Musta lähti paljo irtokarvaa veke ja se harja rapsutti mua koko kropasta.  Että teki gutaa!  Mä oikeen venyttelin viel itteeni, ett äiti sai joka puolelta harjattuu.  Äiti heitti heti sen vanhan harjan veke.  Se sano, että ois aikasemmin pitäny ostaa tämmönen kun kerta mä niin tykkään siitä.  No niin oliski!  Olihan se vanhaki kiva, kun ei paremmasta tienny, mutt tätä uutta en enää kyl vaihda.

Ja nyt on taas ihana viikonloppu.  Aurinko paistaa ja mä meinaan ulkoilla.  Ja vitsit sentäs!  Mun entinen hoitotäti tulee huomenna kylään.  Mä en oo nähny sitä sen jälkeen kun se tuli pipiks.  Mua vähä jänskättää.  Muistaakohan se mua?  No, miten mut nyt vois muka unohtaa, mähän oon niin ihana.  Mä kyl meinaan mennä sen syliin.  Siis jos mä saan mennä.  No, ainaski yritän.  Ja sitt mä kerron sille naapurin Leevistä ja kaikist jutuista mitä on tapahtunnu.  Kyll se jaksaa mua kuunnella.  Se oli sentäs mun ikkari oma hoitotäti ja mä tykkäsin siitä kaameesti.  Ja mä tiedän, että seki tykkäs musta.  Oispa jo huominen!

Hih, toi Poju ja Tiikeri oli tehny tällasen nimitestin.  Se oli aika hauska.  Musta tuli

Reipas Eunukki joka Elostelee Tiukasti ja Innoittaa.  Hmmm... onkohan noin :)

Mutt nyt tää poika menee bongailee tonne pihalle vähä noita juttuja, kyll te tiedätte ;-)

Leppoisaa viikonloppua kaikille!