Hih, mulla on aika monta palloo pelissä yhtaikaa.  Kun toi Harmaa ja Musta oli lähettänny sen mamin mukana mulle paketillisen pingispalloja.  Ja äiti sitten heitti ne mulle kaikki yhtaikaa lattialle.  Mun pää meni ylösalasylösalasylösalas ja meinasin ihan pyärtyy ku joka puolella pomppi.  Sitt mä oon aika paljo futaillu niillä.  Ja niit palloi on koko ajan vähä joka puolella.  Kun äiti imuroi, vähän välii kuului semmonen ihme ffluuub-ääni ja taas oli yks pallo löytyny jonkun huonekalun alta.  Siltikin kolme palloo on kateissa.  Kyll mä tiedän mihin mä jemmasin, mutt äitin imuri ei niihin koloihin osunu, hahhaa.  Huono siivooja.  Kiitos vaan kamuille palloista, ne on aika kivoja juttuja.

Mutt ei kaikki oo kivaa.  Esmerkiks semmonen, että äiti marmattaa mulle koko ajan, tai ainaski melkestäs koko ajan.  Äsken se jotain valitti, ett se kohta repii pelihousunsa mun kans.  Vähä mull oli vaikee tajuta, kun en mä oo ikinä nähny sen mitään pelaavan millään housuilla.  Mutt sitt selkis, kun se jatko, että äiti on pessy lattiat ja sä koko ajan tuot tota multaa ulkoota sisälle.  Mähän oon jo sanonnu ettei se mun vika oo!  Ja sitt se tuhisi jotain itekseen, kun pyyhki seiniä ja vitriinejä mullasta.  Mä kun silleen tosi nopeesti heilutan tassuu, niin sitä multaa lentää joka puolelle, hih.  Mutt mä oon senkin jo sanonnu, etten mä voi likasil tassuil kulkee.  Ja nyt tuolla ulkona ei oo enää paljo yhtään lunta, ainoostaan vaan märkää multaa, niin eihän mua hotsita olla sisällä silleen ku talvella.  Ja huomenna jos on nätti päivä, mä meinaan ottaa arskaa koko päivän!  On se sitt kuiteski ihanaa kun saa olla ulkona ja sitt ku tulee kesä, äitiki rauhottuu tosta, kun ei oo enää märkää.  Sitt mä tuon vaan ruohonkorsia sisälle :)  Ja ehkä hiirulon tai lintupaistin :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille kamuille!