Tää mun blogi on taas ihan sikesinsokesin!  Äiti sano, että se oli viel päivällä käyny kurkkaamassa tätä kun se oli töissä ja kaikki oli ihan ookoo.  Ja nyt kun se tuli kotiin, koko blogi oli täynnä photobucketin tekstiä.  Mun kuva tost ylhäältä oli kadonnu, kaikkien laatikoiden tekstit hukku photobucket-tekstiin.  Ja nytki vaiks mä muutin tätä pohjaa, tuolla vasemmalla on arkisto ihan sikesin (oho, ei ookaan enää).  Mä en ala!  Mun hiano Herkku-tätin tekemä pohja on piloilla!  Ja jos tää taas on jotain vuodatuksen juttuja, niin mun maltilliset kissanhermot menee kyl ihan kokonastansa!  Ihan niinku mulla ei nyt olis jotain tärkeempääki aateltavaa!

No ku nyt mä tiedän, millon se mun lekuri on.  Se on ens lauantaina.  Kaameeta.  Aatelkaa, just päivää ennen mun suuria synkkäreitä!  Ois varmaan voinu vähä paremmanki päivän valita, höh.  Tai ois voinu sittenki olla kertomatta mulle millon se on, ei ois tarvinnu setr..tser...stressata.

Mutt kuiteski mä kutsun jo nyt kaikki kamut sitten ens sunnuntaina mun 10-vutisvirtuaalisynttäreille!  Luvassa on hyvää syömistä, musiikkia, tanssia, leikkiä.  Mä oisin kauheen ilonen, jos kamut kerkeis mun kans juhlimaan.  Mä ainaski aion juhlii koko päivän!

Mutt nyt mä meen taas ihmettelee tätä blogimaailmaa, huoh.