Hih, siis äitillä.  Se oli taas päivällä käyny tääll mun blogissa kun se oli töissä ja mitäpä näkikään.  Ei ollu yhtään laatikoita tai sivuja tai yhtikäs mitään muutakaan, ku vaan tää alue, mihin mä kirjotan.  Sitt se kuulemma oli sanonu ruman sanan niinku se on ja sadatellu vuodatuksen alimpaan johonkin paikkaan.  Mutt sitt pari tuntii myöhemmin se katto taas ja sitte noi kaikki oliki jo paikoillaan.  Onneks mä en ollu sillon kuulemassa kun se ekaa kertaa kävi, tais olla taas aika painokelvotonta juttuu.  Eikä varmalla ois sopinu mun hianoille korville.

Mutt nyt onkii kivaa! On perjantai ja äiti on ens viikon lomalla.  Ihanaa.  Mitäköhän kivaa me keksitään.  Varmalla jotakin.  Ja äiti oli taas tänään käyny ostaa mulle ruokii, se toi ihan uutta naksuu, mitä lie laitteja.  Oli ne kuiteski aika hyvejä.  Ja sitte siltä oli viel otettu liikaa rahaa ja se tohotti mennä takas sinne kauppaan ja sano, ettei se ostanu 23 Choisen pussii, vaan 2.  Hih, onneks se huomas, ennenku tuli kotiin, se ois varmaan taas päästäny suustaan jotain painokelvotonta.

Nyt mä toivotan mukavaa viikonloppua kaikille kissalandiaan.  Mä aion viettää rauhallisen ja kivan viikonlopun, viettäkää tekin!