Kissakuvahaasteen tämän kertaisena aiheena on paikka.  No, äiti sano heti, ett nyt ei tuota mitään vaikeuksia laittaa kuvaa.  Mä vähä ihmettelin, ett miten niin, mutt sitte mullekin selkis.  Kun mulla on täss mun residenssissä yks ainukainen paikka, mihin mä en saa mennä.  Juu, se hattuhylly.  Enkä mä tajuu, miks mä en sais mennä.  Äiti höpöttää jotain turvallisuudesta tai jostain, mutt mun mielestä siell vast onkii turvallista, hih.  Monta kertaa oon vetäny äitii ja isii höplästä, kun ne on hakenu mua hullun lailla ja ei oo löytäny ja mä turvallisesti sielt ylhäältä oon kattellu ku ne on ravannu eestaas.  Tosin mä paljastun aina viimeistään sillon, kun haluun pois.  Kun sielt on vähä hankala tulla ja mun on pakko sanoo, ett tuuttekste hakee mut veke.....

täält on hyvät näkymät ympäriinsä
392325.jpg

ja tääll on ihana tassutella kaikkii kaulaliinoja ja sormikkaita ja hattuja...
392326.jpg