Kun mä nyt oon viime aikoina tääll kotona palloillu aika paljo itekseni, kun äiti on ollu ylitöissä, mulla on ollu aikaa aatella kaikennäköstä tärkeetä.  Niinku ett saanko mä heti suikalelihaa kun äiti tulee, vai pitääks mun huutaa ensteks monta tuntii ennen kuin sitä ilmestyy.  Tai että onks tänään semmonen päivä, ett mä viihdyn sitt illemmalla enempi ulkona vai vähempi.  Tai että tuoko äiti tullessaan jotain uutta herkkua, joka ois tosi namia.

Mutt sitt mä oon kans aatellu semmosta, että kun mulla on tääll paljo kamuja ja kaikki kamut on kamuja keskenään ja sitte se vaan jotenki räksähtää ja jotkut alkaa tykkää toisistaan enempi.  Niinku nyt mä oon kuullu ett Tyyne ja Kirre on alkanu seukkaa.  Must se on tosi kivaa ett ne on löytäny toisensa :).  No, Hössö ja Leevi esmerkiks on jo vanha pari ja nehän on nyt avoliitossaki.  Mä rupesin sitt miettii, ett kuka ois semmonen, josta mä tykkäisin niin paljo, ett viittisin mennä avoliittoon.  Tai jos ei nyt heti avoliittoon, niin ainaski alkais seukkaa.  Kun mä puhuin täst äitin kans, niin se alko nauraa ja sano mulle, ett mä oon niin tykästyny kaikkiin likkoihin, ett en mä voi aatella mitään vakavampaa suhdetta.  Jaa, niinkö?  Äiti sano, ett mussa on vähän giganti...eiku gigolon vikaa, mutt silleen hyvässä mielessä.  Emmä taas tajunnu mitä se meinas.
No kuiteski mä sitt aloin aattelee kaikkii hyvännäkösii likkoja.  Toi mun lempparikuningatar Viivi on kyl aika vahvoilla, se on aika söde *viheltelee*.  Mutt sitt taas niin on kaikki muutkin kuningattaret.  Ja Hössö on söde, Musta on söde, Misse on söde, Kisu on söde, Vieno on söde, siis ihan kaikki muutkin likat on södejä!  Emmä tosiaankaan osaa päättää.

Nii ja äiti sano viel, ett jos alkaa seukkaa, ei saa käydä treffeillä sit kenenkään muun kaa.  Jutskata saa tietty.  Ja sitte se sano vielä, ett naisilla on kans sanansa sanottavana.  Eli ei kaikki huoli kaikkia.   Hmmmm..... ei huoli?  Siis.... onks semmonenki mahollisuus?

Huoh, kai mun sitten on vaan pysyttävä sinkkuna herrasmiähenä.