Uudessa kissakuvahaasteessa on aiheena leikki tai lelu.  No, musta ei oo leikkimiskuveja melkestäs ollenkaan.  Äiti pläräs mun kans mun yli tuhatta kuvaa ja päätti sitten laittaa parin vuoden takaa yhen kuvasarjan, kun mä nyt kuiteski halusin osallistuu.

Tässä mä päätän vähä antaa kyytiä mun mökille ku mun mielestä se joteski ryppyili mulle
361681.jpg

Sitt mä aloinki retuuttaa sitä
361687.jpg

361683.jpg

361688.jpg

Sitt mä aloinki leikkii hiirulon kans
361685.jpg

On mulla sitte viälä just otettu kuva siitä kun mä annoin vaihteeks Hipsuhiirulomatolle kyytii
361689.jpg

Nii että siinä nyt sitte leikkimiskuvaa ja lelukuvaa.

Ja hui kaameeta mimmonen ilma meill on!  Äiti ku tuli töistä, mä ensteks pelästyin, ett tuleeks meille lumiukko, mutt onneks mä sitt hokasin, ett se on äiti.  Se kyl päästi suustaan semmosii sanoja, mitä ei voi kirjottaa.  Se oli ihan luminen ja märkä, hih.  Sitte se alko naureskelee mulle, että haluuks poika ulos.  Tiätty mä halusin.  Ja kun mulle avattiin ovi, mä ihan jähmetyin.  Kaameesti lunta joka paikassa!  Mutt menin mä silti ulos! 
Kattokaa vaikka, tuolta mä kurkkaan
361704.jpg

Emmä kyl kauaa viihtynny.  Mutt sitt hetken päästä mä taas halusin ulos.  Se oli aika jänskää.  Mun hiano turkki vaan vähä kastu, mutt ei se haitannu.  Spurttasin lumessa oikeen kunnolla ja äiti vaan naureskeli.  Nyt illemmallaki mä oon koko ajan halunnu vaan ulos.  Äiti yritti ottaa musta kuveja, mutt eihän se koskaan kerenny ku mä oon niin nopee :)
Mutt näin meillä nyt sataa
361705.jpg

Ja tääl mä taas oon :)
361707.jpg

Toi on aika hyvä toi pöytä, sen alle voi mennä ja ei ihan suoraan sada päälle.  Äsken kun mä taas pääsin ulos, mä halusinki melkeen heti takas ja juoksin rappusille.  Äiti näki mut ikkunasta ja tuli avaa oven.  Sitte se sano, että mä olin niin söötin ja anovaisen näkönen, kun kattelin ylöspäin ovee, että koska se aukee.  No mä nyt oon aina söötti, tost toisest en sitt tiedä.  Mutt ei kyllä nyt huvita olla ulkona kauaa.  Onneks mun ei tartte.

Sitt on viel kivaa se, että on viikonloppu taas.  Saadaan olla kaikki yhessä ja syödä jotain hyvää.  Siis kait mä saan jotain hyvää?  Ei oo kyl kerrottu mitään, mutt mä tiätty oletan, että viikonloppuna saa jotain hyvää.  Eiks niin?

Kattokaa kamut lumista maisemaa ikkunasta ja nauttikaa viikonlopusta lämpimässä kodissa!