Säässä ja säässä, hassun näkönen toi otsikko :)
Mutt oon mä käyny tänään muutaman kerran ulkona, vaiks siell onkii pakkasta.  Äiti loi mulle pienen polun taas tohon mun tolpalle, nii että mä pääsen uimatta sen luo rapsuttelemaan.  Ja tällä kertaa se jopa kerkes ottaa musta kuvanki.  Mä yritin kyllä ettei se ois ehtiny, mutt kyl se vaan ehti :)  Täss ekas kuvassa mä juoksen äitii karkuun :)

363151.jpg

Sitte mä en voinu mitään, oli pakko näyttää kynttä mun tolpalle ja silloin se äiti kerkes taas räpsyttää kameralla.  Hyvä kai se oli räpsytellä, kun mulla oli selkä äitiin päin, nii etten mä nähny mitään
363153.jpg

Sen jälkeen mä sitt vähä istuskelin ja äitin mieliks katoin kameraan :)
363154.jpg

Emmä sitt viittinny kauaa olla ulkona, tulin sisälle äitin kans.  Voinhan mä sitten kohta pian taas pyytää uudestaan ulos.

Ja muuten, nyt meinaa tän kollin hermot mennä ihan kokonastas!  Mä vähä muokkasin mun kuvii toss oikeella ja laitoin parit uudet kuvat ja kun tallensin - pah! - se mitään tallentunnu.  Tallensin ainaski kuus kertaa!  Kun menee laatikoitten hallintaan, näkyy ne uudet jutut ja sitte kun tulee blogiin, näkyy vanhat jutut.  Emmätajuu.  Siis tää bloginpito voi joskus olla rassaavaa puuhaa :)

Ja muuten kaks, mä en oo saanu tänään viel suikalelihaa.  Ja arvatkaas miks?  No kun se äitin dementia iski taas.  Vast vähä aikaa sitte se otti pakkasest mun pussukan!  Eikä mulle riitä selitykseks, ett se luuli ett jääkaapissa oli jo pussukka valmiina.  Noup.

Mä meen saunaan mököttämään.