Mä oon ihan märkä!  Nooh, oma vika kuulemma.  Kun haluun koko ajan ulos.  Mutku siell on jänskää, vaiks vettä tuleeki hirveesti ja tuulee kans ihan kamalasti.  Kun ei koskaan tiedä, jos vaiks joku höhlä hiirulo ois lähteny redulle, vaiks onki huono ilma.  Oon mä sen ennenki huomannu.

Äsken mä taas pyysin ulos ja äiti tuli avaa oven ja sitt en mennykään, vaan meinasin jäädä tsiigailee siihen oven rakoon.  Mutt se ei taas tällä kertaa käynykkää.  Äiti työnsi mua pepusta ulospäin ja pistin hanttiin, hih.  Sitt se yritti viel toisenkii kerran töniä mua, mutt en vaan lähtenny.  No hitsit, sitt äiti sano, ett ovi menee kiinni, oo sisällä sitten.  Ja pah.  Nyt mä siis palloilen tääl sisällä.  Ois sen oven nyt voinu jättää auki.  Huoh.

Vähä aikasemmin mä sain hepulin.  Eli harrastin liikuntaa.  Mutt mun kaverina oli vissiin väärä tavara.  Mä kun hyppäsin olkkarin pöydälle ja silleen siististi vetäsin isin stendarin siit lattialle ja futasin sen kans ympäriinsä.  Sillon äiti sano, että mä futaan nyt väärän tavaran kans.  Miks?  Emmätajuu.  Se liuku ihan kivasti lattialla.  Kuiteski seki tultiin ottaa multa pois.  Eli ei mitään kivaa.
Muuteski äiti on koko ajan ylitöissä, niin vois sitä ny vähä sitt antaa meikäpojan leikkii millä haluu, kun vihdoinki suvaitaan tulla kotiin.  Mutt kai mun sitte täytyy vaan mennä maate oottaa ett isi tulee kotiin.  Se voi keksii jotain kivaa.