Vähänks mua ahistaa.  Tuoll ulkona on ihan mälsä ilma.  Vettä tulee ihan ältsisti ja mä en voi olla siellä.  Se on kaameeta.  Mun hiano turkki menis ihan ikävän näköseks, jos mä nyt sinne menisin.  Tai voisinhan mä mennä tonne pöydän alle, mutt ei sielkää oo varmaan kivaa.  Eikä hiirulotkaan varmaan nyt juokse, kai niidenki turkit kastuu, hih.  Vaikkei sillä mitään välii ois sillon, jos ne mun pihalle tulee *viheltelee*.  Ihan passaa mulle kuivana tai märkänä :)

Nyt mun täytyy mennä auttamaan äitiä.  Meillä on kaikkea touhuttavaa tässä ja ei toi äiti pärjää, jossen mä tälleen vahvana miähenä auta sitä.  Pitää vielä saada sitä ja tätä valmiiksi, kun huomenna tulee Erittäin Tärkeitä Vieraita.  Sikskään mä en voi tonne ulos oikeen mennä, kun mun turkki pitää olla huomenna hiano.  Onneks mull ei viel oo kravattii, äiti varmaan laittais senki mun kaulaan.  Kun se koko ajan hösöttää, että oo sitten nättinä ja käyttäydy kunnolla ja päläpälä.

Mutt täytyy myöntää, että mäki oikein ootan niit vieraita.  Kun se Leevi on käskeny sen mamin tuoda mulle jotain.  Mua jänskättää, ett mitä se on oikeen keksiny.  Oiskohan se niin fiksu, että tois mulle sen hiiriterraarion?  Emmä usko.  Vaiks Leevi oiskii sen käskeny tuoda, ei se tajuu tuoda, kun se kuiteski on vaan ihminen.  Kaikki ei aina mee sillee niinku jakeluun :)  Mutta huomennahan se nähdään.  Nyt mä meen hommiin :)