Äiti ja isi oli taas tänään ostoksilla.  Ne kävi jossain Jumbossa, emmä tiä mikä se on, mutt mua rupes vähän mietityttää.  Kun mä kuulin, että varaston ovi kävi ennen ku ne tuli sisään.  Mitä ne siell varastossa teki?  Mitä sinne vietiin?  Kun kerta ei mukana ollu ku ruokakassi mulle.  Hmm....  No, joka tapauksessa äiti oli taas ostanu mulle Rafinen märkäruokia, kai se kuvittelee, että mä syönkin ne, hah!  Ja sitte se oli ostanu jotain ihan uutta naksuu.  Jotain Miamoren sydämenmakuisii naksuja.  Äiti tietää, etten mä tykkää sydämestä, mutt nyt se päätti koklata, jospa naksut menis.  Kun mä kuiteskii oon tämmönen naksukissa, tykkään syödä vaan naksuja.  Emmä oo vielä maistanu niitä, katotaan nyt sitten.  Ehkäpä sekin oli turha ostos, en me viel sanomaan.

Ja äiti sano jotain, että se menee töistä huomenna suoraan taas ostoksille.  Ehkä.  Pah.  Mun siis taas pitää palloilla itekseni täällä.  Mutta äiti sano, että sen pitää vähä neuvoo joulupukkii isin lahjassa.  No jos kerta siitä on kysymys, niin saa sitt mennä.  Isin tarttee mun mielestä saada pukilta kiva lahja.

Mistä tulikin ihan by the way mieleen, saiskos jo suikalelihaaaaaa!