Eilen sitt avattiin eka luukku uudesta kalenterista.  Pah, sanon minä.  Ihan tyhmä juttu ja ne naksut saa mun puolesta olla syömättä.  Me istuttiin toss lattialla äitin kans ja äiti yritti mulle esitellä sitä kalenterii, anto mun haistella, eipä haissu millekään.  Sitt äiti avas sen luukun ja näytti taas mulle, eipä kiinnostanu.  Sitt se otti ne naksut ulos ja yritti tarjota mulle, eipä kiinnostanu.  Haistelin mä niitä ja parii nuolasin ja äiti jo kerkes luulla, että mä yhen söisinkin, mutta eipä kiinnostanu, mä menin ulos.  Elikäs se siitä.  Syököön ite ne naksut mun puolesta.  Mutt mä taidan antaa sen kalenterin Hössön mamille, kun se tulee ens viikolla käymään.  Mä luulen, ett Hössö tykkää siit enempi :)  Tälleen se kalenteri on mun ruokakuppien vieressä häiritsemässä:

283427.jpg

Ja sitt äiti yritti mukamas olla ovela.  Se laitto niit vitamiininaksuja mun naksupurkkiin.  Mutt eipä uskaltanu laittaa tohon ekaan, missä on Royal Canineja.  Se laitto tohon toiseen, missä on tällä hetkellä Bilanxin naksuja.  Arvatkaas taas söinkö?  No, enpä tietenkään.  Emmä nyt niin tyhmä oo, ettenkö haistais niitä.  Nyt en siis syö pätkääkään noita toisii naksuja.  Se on saletti.
Mutta onneks on olemassa suikaleliha!

Kamut aina sanoo, että mulla on kauheesti kaikkee tavaraa.  Joo, niin mulla onki.  Kun noi äiti ja isi aina yrittää mua ilahduttaa, niin ne ostelee kaikkee, että jos mua sattuis kiinnostamaan.  Useimmiten ei kiinnosta :)  Mutt ihmeellistä kyllä, kaikki jutskat, jotka isi on päättäny ostaa, niin ne on aika kivoja.  Kai se johtuu siitä, että me miähet tiädetään, mitä halutaan :)  Yks aivan nappiostos isiltä oli Hipsuhiirulomatto.  Siitä mä tykkään tosi paljo!  Tässä kuva eilisillalta:

283426.jpg