Kuulkaas kamut.  Ei oo enää montaa yötä siihen H-hetkeen.  Meinaan siis siihen päivään kun se valkopartajäbä lähtee lenkille maailman ympäri.  Tosin se vaan istuu ja antaa porojen tehä duunit.  Ainaski sen liikuntapuolen.  Meille vaan aina ilmestyy lahjat kuusen alle, mä en sitä ukkoo oo nähny.  Mutt mä oon kuullu, ett jossain kaukasessa maassa, oliks se nyt se Aremikka, niin se änkee ittensä savupiipusta ihmisten koteihin.  Eiks ookki älytöntä?  Luulis sen muuttuvan ihan mustaks ja miten se yleensä mahtuu?  Ja mä kyl repisin silmät päästä, jos jostain piipusta alkais yhtäkkii jengii tulee sisään.  Yleensä soitetaan ovikelloa, ainaskii meillä, niikerta!

Vähä jänskättää, täytyy myöntää.  Joulu on sentäs joulu.  Se on semmonen kiva juhla, kun saa lahjoja ja saa syödä aika kivasti.  Jos mä nyt mitään lahjoja saan...  Mutt kuiteski on mulla ihan hyvä joulumieli.

Eli kai se on aika sitten munkin siirtyä joululomalle, ainaski joulupäivään asti :)  Minä ja äiti kiitetään teitä kamuja ja tiätty teidän mameja ja isejä siitä, että ootte ollu niin kivoja kamuja.  Mä toivon, että kaikki tytsit ja kollit saa kaikkee kivaa jouluna.  Voidaan sitten jutskailla lahjojen laadusta, määrästä ja maittavuudesta :).  Ja tää kuva, jonka äiti haluu änkee tähän, ei tod. ole mun valinta.  Onneks mä en joutunu tänä vuonna mihkään puku- ja tonttulakkiruljanssiin, joten tää on viime vuodelta, mutt enhän mä tosta oo paljoo muuttunnu.

santahat.gif   Jouluiloa!   santahat.gif

309050.jpg