Emmä saanu mitään, vaiks äiti ja isi oli eilen ostoksilla.  Pah.  Oli niil kyl kassillinen tavaraa, mutt ne menee kuulemma jollekin pienelle ihmiselle.  Siis ei pienelle eläimelle, niinku mä.  Pah taas.  Ja kaiken lisäks äiti oli puhunu joulupukin kans!  Se oli sanonu pukille, että mä en nyt tarvii mitään, kun mä sain niin hirveesti niit hiiruloita.  Haloo!!  Voiskos joku kysyy mun mielipidettä kans!  Äiti yritti selittää mulle, että ei pukilla oo mitään hiiren kolostapelästyttämiskoneita tai Kadonneen hiiren DVD:tä.  Ja miksei?  Ja jos ei, niin miksei tee?  Kun ei kuulemma kerkee, kun on niin paljo hoidettavia asioita sillä.  Pahpah.  Saanksmä sitt mitään jouluaattona?  Äiti lupas mulle kuiteski paljon herkkuja.  No onneks sentäs jotain!  Mä jo pelästyin, että mä vaan olla möllötän koko jouluaaton ilman mitään,  kun taas kaikki mun kamut availee niitten paketteja.  Onneks tulee herkkuja, nam.  Saiskohan kirjottaa uuden kirjeen ja kertoo mitä kaikkee mä haluisin syödä?  Niinku lentävii paisteja ja hiiruloita ja.....
Ei saa, jaha.  No, katotaan sitten onks mulla aattona massu täys :)