minicrest.gif My Peculiar Aristocratic Title is:
His Eminence the Very Lord Reeti the Blue of Bumpstead under Carpet
Get your Peculiar Aristocratic Title

Hih, mä otin tän jutskan Vincentin blogista.  Aikastes hiano nimitys :)  Toi Vincent (tai ehkä se on sen mamiska) aina keksii kaikkii kivoja sivuja täältä nettimaailmasta.

Eilen äiti kävi siell eläinkaupassa ja siell ei ollu niit naksuja mitä sen piti tuoda ja sitt se toi toisenlaisii.  Arvatkaa söinkö?  Hahhaa, enpä tietty.  Sitt äiti ei ollu löytäny oikeenlaisii suikalelihoja ja se osti sitten tilalle jotain pihvilöitä joista tehdään merimiespihviruokaa.  Mähän en merimiähii syö.  No, kun äiti pilkko mulle sitä lihaa, mä söin kyllä, mutt silleen tiättekö pitkin hampain.  Tai niin äiti väitti.  Mun mielestä mun hampaat oli kyl ihan normaalipituset.  Mutt se liha oli ULKOpaistii hei!  Mä oon tottunnu SISÄpaistiin.  Niin että turha sanoo mulle, ett oon kranttu, kun ensteks totutetaan toisenmakuseen lihaan ja sitte ängetään naaman eteen toisenmakusta.  Sitte äiti anto mulle jauhelihaa ihan kiitettävän köntsän.  Arvatkaa söinkö?  Juu en.  Sitte äiti sai jonkinasteisen hepulikohtauksen ja sano mulle taas, että mä oon mahoton katti.  Ai miten niin?  Minä EN ole mahoton vaan ihan oikee kissa.  Enkä siis katti.  Ja sitä paitsi äärettömän rakastettava.  Onneks äiti myönsi sen sitte vähä myöhemmin, kun se hali mua ja sano mua sen omaks kultapojaks.