Hih, tais äiti ottaa edes vähän onkeensa, kun mä kerroin sille, miten paljo kaikkee kivaa Wallu ja Kisu oli saanu.  Mäki sain tänään tavaroita.  Mutt en läheskään kyll niin paljo ku noi mun kamut.  Äiti oli käyny toss meiän eläinkaupassa ja osti mulle uusii pussukoita taas.  Siin kaupas myydään vaan Choicee ja niist naksuloist mä en yhtään tykkää.  Mutt äiti päätti ottaa märkäruokii, jos vaiks maistuis.  Sitt mä sain semmosta ihan uutta jotain aremikkalaista naksuu semmosen näytepussin.  Sitä mä en oo viel maistannu, mutt se kaupan täti oli sanonu, ett ne naksut on niin luomuu kuin vaan eläinruuista voi tehä.  Saas nähä sitte.  Sitt mä sain uuden hiirulon.  Ja sitte äiti oli ostanu jotain kamalan kallista kissavitamiininaksuu. Se sano mulle, että mun ois nyt parasta syödä näitä.  Arvatkaa söinkö?  HAH, no en varmalla!  Äiti yritti heitellä mulle niitä ja kyl mä juoksinki niitten perään, mutt ne hais ihan kauheelle, yäk.  En syö vaiks äiti tunkis kurkkuun.
Mutt sitte mä sain viäl joulukalenterinki!  Tämmösen:

281166.jpg

Siell on joka luukun alla jotain nameja, emmä viel tiedä mitä, kun vast huomenna on eka päivä joulukuuta ja ekan luukun saa avata.  Mä vähä epäilen, ett tykkäänksmä niistäkään.

Mutt oli kuiteski kiva kun äitillä oli noit kaikkii pussukoita ja ne oli kaikki mulle mulle!